Tytuł pozycji:
Polskie marki modowe w świadomości młodych konsumentów
- Tytuł:
-
Polskie marki modowe w świadomości młodych konsumentów
Polish fashion brands in minds of young consumers
- Autorzy:
-
Barbara, Mróz-Gorgoń,
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/694405.pdf
- Data publikacji:
-
2015
- Wydawca:
-
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
- Źródło:
-
Central European Review of Economics and Management; 2015, 15, 3; 441-450
2543-9472
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Poland’s political transformations and the ever-growing globalization caused by the increased popularity of internet and social media, have led to changes in the behaviour of buyers in both the luxury goods market (haute couture) and the market for products destined for mass consumption (prêt-à-porter). The aim of this article is to present the structure and development of the Polish clothing industry and the perception of Polish fashion brands by young consumers. The conclusions of the article are based on literature studies and the author’s research.
Zmiana ustroju w Polsce oraz pogłębiający się coraz szybciej, szczególnie za sprawą Internetu i mediów społecznościowych, rozwój globalizacji na całym świecie spowodował zmiany w zachowaniu nabywców, zarówno na rynku dóbr luksusowych (haute couture), jak i dóbr masowej konsumpcji (prêt-à-porter) w Polsce.Celem artykułu jest przybliżenie struktury i rozwoju rynku odzieżowego w Polsce oraz postrzegania polskich marek modowych przez młodych konsumentów.Wnioski zawarte w artykule sformułowano na podstawie studiów literatury przedmiotu, jak i badań własnych o charakterze pierwotnym.