Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internacjonalizacja jako dźwignia wzrostu pozycji konkurencyjnej MSP

Tytuł:
Internacjonalizacja jako dźwignia wzrostu pozycji konkurencyjnej MSP
Autorzy:
Mikołajczyk, Bożena
Zabłocki, Łukasz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/657515.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2011, 247
0208-6018
2353-7663
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the most frequent forms of internationalization that are observed among the SMEs and its effect on enterprises' competitiveness. In this area, attention is paid to the internal as well as external obstacles impeding internationalization.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies