Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

UN-EDIFACT or XML: A Critical eCommerce Decision

Tytuł:
UN-EDIFACT or XML: A Critical eCommerce Decision
Autorzy:
Cameron, Julie
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/656846.pdf
Data publikacji:
2002
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2002, 157
0208-6018
2353-7663
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Questions are being raised about whether U N-EDIFACT or XML messaging should be adopted for eCommerce. The case study method is used to describe and directly compare experience implementing messaging in two industry projects of a similar size, scope and complexity: one involving the design and piloting of UN-EDIFACT messages in the international Maritime Transport industry over a one year period 1994-95; the second involving the development, testing and implementation of XML messages in the Superannuation Industry over a four year period 1998-2002. The comparison highlights the importance and impacts of message selection and describes the issues encountered and outcomes. The paper concludes by listing criteria for use when determining the appropriate messaging protocol for eCommerce initiatives.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies