Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ścieżki rozwoju firm technologicznych

Tytuł:
Ścieżki rozwoju firm technologicznych
Autorzy:
Rogut, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/655978.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2011, 261
0208-6018
2353-7663
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Most technology-based firms are not focused on the traditional growth, meaning the creation of new jobs and increasing employment. They tend to profitability, achieved through exploitation of the competitive advantages build on flexible specialization. Therefore their main strategies focus on finding niches, in this case technological niches, which are the domain of action. As part of these companies may specialize in transforming the scientific knowledge into a basic technol- ogy and/or into an application specific technologies. Hence the goal of this article is to present and discuss selected determinants of the development of technology-based firms, especially those that determine their future success on the market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies