Tytuł pozycji:
Mieszanka marketingowa w organizacjach non-profit
- Tytuł:
-
Mieszanka marketingowa w organizacjach non-profit
- Autorzy:
-
Broniewska, Maria Janina
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/655742.pdf
- Data publikacji:
-
2011
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2011, 261
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
nieokreślony
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The performance of marketing activities in non-profit organizations and indications which
tools are particularly relevant here – are made in the article. Also, the advantages and difficulties
in applying the marketing activities of third sector organizations are pointed out. Deliberations
were being exemplified with description of using the marketing composition in the youth
education organization (The Scouting Association of the Republic of Poland).