Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Intuicjonistyczne relacje rozmyte w przeszukiwaniu domen e-commerce

Tytuł:
Intuicjonistyczne relacje rozmyte w przeszukiwaniu domen e-commerce
Autorzy:
Niewiadomski, Adam
Szczepaniak, Piotr S
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/655542.pdf
Data publikacji:
2002
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2002, 157
0208-6018
2353-7663
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Poniższy referat prezentuje koncepcją wykorzystania intuicjonistycznych relacji rozmytych do przeszukiwania domen e-commerce. Zaprezentowana została miara podobieństwa słów i fragmentów tekstów, zakorzeniona w teorii zbiorów rozmytych Zadeha [7]. Następnie na dwóch przykładach wyjaśnione zostały korzyść i płynące z zastosowania nowej miary podobieństwa w handlu elektronicznym.

This paper focuses on application of intuitionistic fuzzy relations applied to services available within the e-commeice domains. Firstly, concepts for comparison of natural language words and sentences rooted in the theory of fuzzy sets, and in the concept of intuitionistic fuzzy relation in particular, are presented. Then, on two examples of application to the e-commerce domain, the aspect of the user-friendliness of the approach is demonstrated.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies