Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie wiedzą jako moda

Tytuł:
Zarządzanie wiedzą jako moda
Autorzy:
Zimniewicz, Kazimierz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/654980.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2010, 234
0208-6018
2353-7663
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Although the notion of knowledge management continues to fascinate Poles, no theoreti- cal background or empirical studies exist in Poland on the topic. The reason for this is that the concept escapes definition while the effects of its use defy attempts at quantification. Knowledge management is both a method and a result of commerciali- zation in management. The benefits it provides are reaped by consultancies, conference organizers, authors, publishers, knowledge management associations, certifying authorities, etc.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies