Tytuł pozycji:
Znaczenie reklamy dla zdolności konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw
- Tytuł:
-
Znaczenie reklamy dla zdolności konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw
- Autorzy:
-
Kozielski, Robert
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/654233.pdf
- Data publikacji:
-
2000
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2000, 150
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
nieokreślony
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytania: Jaki jest stopień
realizacji funkcji reklamy w przedsiębiorstwach polskich jako czynnika
wyznaczającego zdolność konkurencyjną firmy? Co determinuje zakres
realizowanych funkcji reklamy?