Rozwój instytucji parabankowych w dzisiejszych czasach staje sie coraz bardziej konkurencyjnym
obszarem działalnosci na rynku usług finansowych. Instytucje parabankowe w coraz wiekszym
stopniu zrzeszaja coraz to wieksze grupy klientów.
Niniejsze opracowanie ma na celu zaprezentowanie profilu klienta korzystajacego z usług instytucji
parabankowych. Wykorzystujac wyniki badania Komisji Nadzoru Finansowego zleconego
firmie TNS Pentor, a tak e wyniki badania ankietowego przeprowadzonego przez autorke, okre- slono cechy społeczenstwa, które w głównej mierze maja wpływ na wybór instytucji swiadczacej
usługi po yczkowo-depozytowe.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00