Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Corporate social responsibility in the light of Kant’s categorical imperative

Tytuł:
Corporate social responsibility in the light of Kant’s categorical imperative
Autorzy:
Tapek, Krzysztof
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/653171.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
categorical imperative
Immanuel Kant
Corporate Social Responsibility
business ethics
Źródło:
Annales. Etyka w Życiu Gospodarczym; 2018, 21, 7; 85-96
1899-2226
2353-4869
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Immanuel Kant’s philosophy, especially his categorical imperative, is one of several ethical theories mainly used to morally legitimize actions, referred to as Corporate Social Responsibility. The aim of the current article is to evaluate if Kant’s philosophy can be used as the ethical foundation for Corporate Social Responsibility as well as to present its advantages and disadvantages in a theoretical and practical approach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies