W artykule przedmiotem refleksji uczyniono kształtowanie się moralności konsumentów
w społeczeństwie konsumpcyjnym. Autor omawia przesłanki rozwoju nowej moralności
w konsumpcji. Skupia się na zmianach w systemach wartości w kierunku dominacji wartości konsumpcyjnych.
Wskazuje
na
upowszechnianie
się
postaw
hedonistycznych
wśród
konsumentów.
Zastanawia
się
nad
dwiema
przeciwstawnymi
moralnościami
w
konsumpcji,
mianowicie
moralnością
hedonistyczną
i
moralnością
społecznie
odpowiedzialnego
konsumenta.
Omawia
cechy
charakteryzujące
nową moralność
hedonistyczną oraz przedstawia postulaty dotyczące moralności
społecznie
odpowiedzialnego
konsumenta.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00