Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sports Diplomacy of Norway

Tytuł:
Sports Diplomacy of Norway
Autorzy:
Kobierecki, Michał Marcin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/648549.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
Sports diplomacy
public diplomacy
nation branding
international image of Norway
Źródło:
International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal; 2017, 20, 1; 131-146
1641-4233
2300-8695
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Norway is perceived as a country with a clear international identity. The aim of the article is to investigate the sports diplomacy of Norway and to examine its influence on the international brand of this country. The author will define the term “sports diplomacy” and attempt to outline the strategy of Norway’s public diplomacy; an analysis of the methods used in Norwegian sports diplomacy will follow. The main hypothesis of this paper is that sports diplomacy only plays a subsidiary role in Norwegian nation branding.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies