Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Place Branding and Citizen Involvement: Participatory Approach to Building and Managing City Brands

Tytuł:
Place Branding and Citizen Involvement: Participatory Approach to Building and Managing City Brands
Autorzy:
Hereźniak, Marta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/648364.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
City branding
city brand
participatory place branding
citizen involvement
Źródło:
International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal; 2017, 19, 1
1641-4233
2300-8695
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article examines the role of citizens in the process of building and managing city brands. A multidisciplinary approach is applied to explain the multifaceted nature of territorial brands and citizen involvement. To this end, theoretical concepts from marketing and corporate branding, public management, and human geography are applied. By conceptualising place branding as a public policy and a governance process, and drawing from the concept of participatory place branding, the author discusses a variety of methods and instruments used to involve citizens. Special attention is given to the importance of modern technologies for effective citizen involvement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies