Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

What makes good teaching? Students’ view of effective teaching in language and language teacher education programs at a university (primary research)

Tytuł:
What makes good teaching? Students’ view of effective teaching in language and language teacher education programs at a university (primary research)
Co sprawia, że dobrze uczymy? Opinie studentów dotyczące roli efektywnego nauczania w kształceniu przyszłych nauczycieli języków obcych (badania wstępne)
Autorzy:
Webb, Beata
Vallero, Alicia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/646501.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Libron
Tematy:
great teaching
good pedagogy
university teaching
effective teaching
evaluation
efektywne nauczanie
Źródło:
Konteksty Pedagogiczne; 2017, 2, 9
2300-6471
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest zdefiniowanie modelu dobrego nauczania uniwersyteckiego bazującego na opiniach studentów. Tekst rozpoczyna analiza definicji skutecznego nauczania i sposobów jego pomiaru. Następnie przedstawiony jest model ewaluacji nauczania pod kątem jego przydatności, zgodnie z ocenami studentów uniwersyteckich (Webb & Vallero, 2017). Część empiryczna odnosi się do analizy opinii studentów dotyczących zajęć uniwersyteckich celem określenia elementów dobrego nauczania najbardziej odpowiednich dla uczących się w danym kontekście edukacyjnym. W części końcowej artykułu zaproponowano nowy model oceny nauczania akademickiego, oparty na opiniach studentów.

The paper aims to define a workable model of good pedagogy for the purpose of evaluation of university teaching based on student ratings. Firstly, it reviews definitions of effective teaching and ways of measuring it. Then, the model of good pedagogy selected for its suitability for evaluation by university student ratings is introduced (Webb & Vallero, 2017). The next part of the study examines data from student evaluation of university subjects to determine the elements of good pedagogy most relevant to the learners in that particular educational context. Finally, the paper proposes a new model for the purpose of evaluation of good university teaching based on student ratings.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies