Hat as a metaphor of thinking, boots – representing diversity of ac-tion, presented to signal the use of memory, attention as well as making good decisions and choices. It is good to turn dry facts, thinking patterns and routines into the use of the above concepts. It is more interesting to implement different behaviors and habits stimulating thinking as well as presenting to our students practical problem-solving skills while teaching and educating them with the use of colorful thoughts and actions. There is a vast number of educational stimuli in the school reality that could be used for activating students and making the educational process more attractive.
Kapelusz jako metafora dla sposobów myślenia, buty – dla róż-norodności działania to sygnały do wykorzystania pamięci, uwagi, trafnych de-cyzji i dobrych wyborów. Dobrze jest zamienić suche fakty, myślenie schema-tami i rutynę na rzecz zastosowania opisanych powyżej koncepcji. Ciekawiej jest wdrożyć zachowania i nawyki sprzyjające myśleniu, odważnie komunikować swoim uczniom praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów dydaktycz-nych i wychowawczych za pomocą kolorowych myśli i działań. Jest sporo bodź-ców dydaktycznych i wychowawczych w szkolnej rzeczywistości pomagających zaktywizować uczniów i uatrakcyjnić proces edukacyjny.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00