Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja a „tło migracyjne” – europejskie doświadczenia i dylematy w drodze do integracji

Tytuł:
Edukacja a „tło migracyjne” – europejskie doświadczenia i dylematy w drodze do integracji
Education and migration – European experiences and dilemmas towards integration
Autorzy:
Kapica-Curzytek, Joanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/644893.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
migration crisis
integration by education
parallel societies
foreign pupils
European education
Źródło:
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja; 2018, 13, 1; 105-116
2300-0422
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Poland is about to face social changes caused by a huge number of refugees and immigrants heading towards Europe. Not all of them come from societies whose culture is close to ours. The crisis of the peaceful idea of coexistence of cultures ((Multikulti) inspires us to analyse the European experience in the process of building integrated society and to draw conclusions. In this way we can avoid repeating some mistakes of other countries. In this situation, education must be a strong foundation of a state policy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies