The aim of this paper is to present the conception of learning as a discursive space. It presents the existing research in the field of critical discourse theory, cultural processes of learning as well as dialogic theory of learning. Different aspects of discourse of learning are discussed, including learning as a space for identity creation processes. Furthermore the issues of empty signifiers in a discourse of learning as well as cultural aspects of the discourse of learning and its consequences for identity creation processes are raised.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00