Sytuacja dydaktyczna z perspektywy kompetencji komunikacyjnych nauczycieli akademickich The didactic situation from the perspective of academic teacher communication skills
Jakubczak-Chodźko Magdalena, Sytuacja dydaktyczna z perspektywy kompetencji komunikacyjnych nauczycieli akademickich [The didactic situation from the perspective of academic teacher communication skills]. Kultura – Społeczeństwo – Edukacja nr 2(14) 2018, Poznań 2018, pp. 111–117, Adam Mickiewicz University Press. ISSN 2300-0422. DOI 10.14746/kse.2018.14.9.
This article shows a mode of perception of the relevant didactic situation from the perspective of teacher-held communicatio skills. Using the analysis of rationality, presented are new areas of perception of teacher competence. In addition, with the aid of the approach presented by Jürgen Habermas, it was possible to analyse the significance of communication skills as key in the teaching profession.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00