Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sytuacja dydaktyczna z perspektywy kompetencji komunikacyjnych nauczycieli akademickich

Tytuł:
Sytuacja dydaktyczna z perspektywy kompetencji komunikacyjnych nauczycieli akademickich
The didactic situation from the perspective of academic teacher communication skills
Autorzy:
Jakubczak-Chodźko, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/644757.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
rationality
communication skills
communication
Źródło:
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja; 2018, 14, 2; 111-117
2300-0422
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Jakubczak-Chodźko Magdalena, Sytuacja dydaktyczna z perspektywy kompetencji komunikacyjnych nauczycieli akademickich [The didactic situation from the perspective of academic teacher communication skills]. Kultura – Społeczeństwo – Edukacja nr 2(14) 2018, Poznań 2018, pp. 111–117, Adam Mickiewicz University Press. ISSN 2300-0422. DOI 10.14746/kse.2018.14.9. This article shows a mode of perception of the relevant didactic situation from the perspective of teacher-held communicatio skills. Using the analysis of rationality, presented are new areas of perception of teacher competence. In addition, with the aid of the approach presented by Jürgen Habermas, it was possible to analyse the significance of communication skills as key in the teaching profession.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies