Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Błoto w szkole – antropologia w pedagogice

Tytuł:
Błoto w szkole – antropologia w pedagogice
Autorzy:
Paliwoda-Szubańska, Joanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/644551.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Źródło:
Prace Etnograficzne; 2010, 38
0083-4327
2299-9558
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Mud in Schools – Anthropology in Pedagogy The following issues are analysed in the article: are children from religious minorities noticed and correctly recognised in state schools (which according to L. Althusser are Ideological State Apparatus)? Does the recognition or misrecognition have an influence on the effectiveness of the educational process? Why did an author of the article, not a member of analysed minorities (Protestants, Muslims, Jews), pose a question of their situation in public schools?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies