Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Der Strategische Stil Von Bündnis 90/den Grünen In Der Bundestagswahl 2009 Analysiert am Beispiel Ihrer Wahlplakatierung

Tytuł:
Der Strategische Stil Von Bündnis 90/den Grünen In Der Bundestagswahl 2009 Analysiert am Beispiel Ihrer Wahlplakatierung
Autorzy:
Mucha, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/643402.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
slogan, perswazja, reklama polityczna/przedwyborcza, techniki perswazyjne, apele emocjonalne w walce wyborczej
Źródło:
Zeszyty Prasoznawcze; 2014, 57, 3
0555-0025
2084-3836
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Electoral strategy of Alliance ’90 / The Greens in the 2009 Bundestag election on the basis of the party’s poster campaign.The aim of following article is to present the electoral strategy of Alliance ’90 / The Greens, used by that party before the 2009 Bundestag election. Individual persuasive techniques of The Greens and their influence on the target audience, in order to fulfil that aim, are analyzed here. Each time, during the description of a technique, its initial characteristic and mechanisms of action are pointed out. Specific slogans of the party, through which the technique was used, are listed and explained. In the end of article general conclusions regarding the electoral strategy of Alliance ’90 / The Greens before the 2009 German parliamentary election are formulated. The analysis clearly showed that The Greens figured as a confident, strong group, ready to face and overcome the existing crisis, as a ‘promising’ Party, understanding the awaiting problems of Germany such as, for example, the question of the use of genetic engineering in agriculture. The Party was also identified as rather balanced in its recruiting activities because strong aggressive attack techniques (except for one example) were not used in its poster campaign

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies