Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kultura strachu w polskiej prasie brukowej

Tytuł:
Kultura strachu w polskiej prasie brukowej
Autorzy:
Hodalska, Magdalena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/643388.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
tabloidy, kultura strachu, analiza zawartości, tabloidyzacja, perswazja
Źródło:
Zeszyty Prasoznawcze; 2014, 57, 3
0555-0025
2084-3836
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Culture of Fear in Polish Tabloid PressThe content analysis of two Polish tabloids helped to distinguish visual and verbal means used to induce fear in the readers of Super Express and Fakt. The paper shows how the tabloid publications can contribute to the Culture of Fear (Frank Furedi, Barry Glassner). Publishers know that fear is an effective tool of persuasion, and the constant use of fear appeals, among others, leads the tabloids to the top of the selling lists. For years, tabloids have supplied their readers with dreadful news and stories evoking fears and anxieties nurtured by real events or rooted in imaginary phenomena. In the restless time of crisis it is essential to study the nature of fears represented in tabloid publications, to discover their cultural background, historical contexts, and social consequences.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies