Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mediatyzacja a rozwój kanałów komunikowania partii politycznych w Polsce

Tytuł:
Mediatyzacja a rozwój kanałów komunikowania partii politycznych w Polsce
Autorzy:
Jacuński, Michał
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/643241.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
mediatization, media system, political parties, new media, ICT
Źródło:
Zeszyty Prasoznawcze; 2014, 57, 2
0555-0025
2084-3836
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Various studies on the meaning and the scope of mediatization and the relations between media system and political system seem to be insufficient, taking into account of all the transformations that have occurred for the past 6–8 years. The author is concerned how the process of mediatization changed under the influence of new media and ICT. Whether the political parties’ ability to create independent, owned or shared, and mediatized through the world wide web, channels and tools of communication undermined the existing model of political communication? In order to provide a new approach, the author refers to selected aspects of marketing communication and applies media typology based on the PEO(S) model

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies