Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie Parkiem Narodowym Uluru-Kata Tjuta w Australii – przyczynek do badań nad kulturą aborygeńską

Tytuł:
Zarządzanie Parkiem Narodowym Uluru-Kata Tjuta w Australii – przyczynek do badań nad kulturą aborygeńską
Autorzy:
Kurleto, Małgorzata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/640024.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
Aborygeni, kultura rdzennej ludności, zarządzanie Parkiem Narodowym Uluru-Kata Tjuta
Źródło:
Zarządzanie w Kulturze; 2013, 14, 2
2084-3976
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Management of the Uluru-Kata Tjuta National Park in Australia - a contribution to the research of Aboriginal culture.This article focuses on management in the culture of a unique community, that is, the indigenous people of Australia. On the example of the Uluru-Kata Tjuta National Park some problems of maintaining the unique cultural heritage of Australian Aborigines were shown. The paper discusses the principles of management of the Uluru-Kata Tjuta National Park by the representatives of the Aboriginal community and by the federal government. The aim of the analysis is also to draw attention to the threat to the indigenous culture coming from the mass tourism impact and shows ways to reduce mass tourism.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies