Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The effectiveness of social campaigns in the eyes of their receivers, on campaigns promoting safe driving example

Tytuł:
The effectiveness of social campaigns in the eyes of their receivers, on campaigns promoting safe driving example
Autorzy:
Hernik, Joanna
Dziadas, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/639808.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
alkohol, komunikacja, problemy społeczne, skuteczność
Źródło:
Zarządzanie Publiczne; 2013, 4(24)
2084-3968
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Social campaigns embrace communication activities targeted at certain communities, and their aim is to increase public knowledge or change its behavior. A major differences between commercial and social campaigns are both the subject and the arguments (symbols) used in a message. The purpose of this paper is to show the specificity of social campaigns, as well as to present subjective opinions about discussed campaign attractiveness and their impact on behavior.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies