Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Droga do zawodu. Szkolne wyzwania a proces stawania się nauczycielem

Tytuł:
Droga do zawodu. Szkolne wyzwania a proces stawania się nauczycielem
Autorzy:
Mazurkiewicz, Grzegorz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/639696.pdf
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Źródło:
Zarządzanie Publiczne; 2007, 3
2084-3968
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The way to profession. Educational challenge and becoming a teacherCommon education is one of the main goals for every society. Specific tasks of the educational system change dependently on the context of school operation and employees of the school. This paper shows the way in which personal and professional experiences determine teachers’ vision of school.Choice of the professional career follow three main scenarios. Personal experiences from school are described with language of emotions and significantly impact the practice of teachers work. First years of work as a teachers majority of respondents describes as unpleasant experience. Respondents are able to evaluate schools in which they work and precisely describe their own ideas of the good school.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies