Tytuł pozycji:
Czas grać jeszcze raz! O nowych parafilmowych strategiach temporalności gier wideo
- Tytuł:
-
Czas grać jeszcze raz! O nowych parafilmowych strategiach temporalności gier wideo
- Autorzy:
-
Pitrus, Andrzej
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/639217.pdf
- Data publikacji:
-
2015
- Wydawca:
-
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Tematy:
-
gry wideo, czas, temporalność, kino
- Źródło:
-
Wielogłos; 2015, 3(25)
2084-395X
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Let’s Play Again. Film-like Temporalities in Video GamesThe author of the article discusses the problem of time and temporality in video games. Andrzej Pitrus compares recent games with cinema. The problem, raised earlier by other academics, needs revisions because of the new technologies, and new strategies in game design. Video games are getting closer to cinema, not only because of constant improvements of IT, but also because studios are looking for new audiences. Both AAA games and independent productions are discussed.