Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Frames of self-presentation in constructing persuasive messages: a study of Polish and American political discourse

Tytuł:
Frames of self-presentation in constructing persuasive messages: a study of Polish and American political discourse
Autorzy:
Kuzio, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/637838.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
persuasion, frames, self-presentation, communication
Źródło:
Rocznik Kognitywistyczny; 2013, 6
1689-927X
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper is devoted to a study of self-presentation by a Polish politician and an American politician, Jarosław Kaczyński and Newton Gingrich. In the first part, the explanation of the concept of frames is presented. Frames and self-presentation theories are also implemented in analyzing speeches, and therefore they are discussed in this paper. The second part focuses upon illustrating how the concept of frames is exploited with reference to the concepts of persuasion and manipulation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies