Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Evaluating Models of Relational Competence Theory

Tytuł:
Evaluating Models of Relational Competence Theory
Autorzy:
L‛Abate, Luciano
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/637095.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
evidence, method, models, validation, theory, writing
Źródło:
Psychologia Rozwojowa; 2010, 15, 2
1895-6297
2084-3879
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this article is to summarize methods used to evaluate the 16 Models of Relational Competence Theory (RCT). Methods to verify the validity and usefulness of these Models must take into account how these models are interrelated. This interrelatedness allows to evaluate participants with single and multi-function statically objective self-report, paper-and--pencil tests. Psychological interventions occur dynamically and systematically through workbooks, written, interactive practice exercises, administered to participants at a distance. Workbooks were developed from theory-derived, theory-related, or theory-independent sources and objective tests and measures, thus combining and matching evaluation with intervention in ways that would be diffi cult if not impossible to accomplish verbally in face-to-face psychotherapy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies