Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Etyka biznesu a społeczna odpowiedzialność biznesu

Tytuł:
Etyka biznesu a społeczna odpowiedzialność biznesu
Autorzy:
Jastrzębska, Ewa
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/629979.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Tematy:
Business ethics, Corporate Social Responsibility (CSR), Religion
Źródło:
Kwartalnik Kolegium Ekonomiczno-Społecznego Studia i Prace; 2010, 1; 176-197
2082-0976
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study analyzes the philosophical roots of business ethics and assesses this fields influence on the birth of corporate social responsibility. Business ethics have done more than lay the foundations for CSR: Numerous highly publicized  corporate scandals evoking discussions on such ethics, have proved that institutionalization  of business ethics has become increasingly necessary. Firstly, it would  allow creation of stable foundations for enterprises to act responsibly. Secondly, it would improve the image of business activity in the eyes of society as well as  positively influence the efficiency of such activity.  

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies