Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bariery w podejmowaniu studiów telematycznych

Tytuł:
Bariery w podejmowaniu studiów telematycznych
Barriers in Taking Telematics Studies
Autorzy:
Sołtysiak, Wioletta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/629067.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie. Wydawnictwo Uczelniane
Źródło:
Podstawy Edukacji; 2011, 4; 369-386
2081-2264
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article brings up a subject of education over the Internet. It approximates the timing and understanding of concepts related to learning on-line. It shows how the phenomenon of e-learning has evolved in the past. E-learning was divided into categories, taking into account the use of new technologies. This article signals the subject including verification of knowledge of a students and how to test the effectiveness of training based on e-learning. It also shows what problems are encountered during this process. An answer to the question about disadvantages of this form of teaching and the reasons hampering the development of e-learning in Poland were obtained. The article proposes how to compete differently or better among other universities, including e-learning education system.

Opracowanie podejmuje tematykę kształcenia przez Internet. Przybliża termin i rozumienie pojęć związanych z kształceniem on-line. Pokazuje, jak zjawisko e-nauczania ewoluowało w minionych czasach. Przedstawia podział e-learningu na kategorie, uwzględniające wykorzystanie nowych technologii. Sygnalizuje temat weryfi kacji wiedzy studenckiej oraz sposób badania efektywności kształcenia opartej na e-nauczaniu. Pokazuje, jakie problemy występują w trakcie tego procesu. Udziela m.in. odpowiedzi na pytanie dotyczące wad tej formy nauczania oraz przyczyn utrudniających rozwój e-nauki w Polsce. W artykule zaproponowano, jak konkurować inaczej lub lepiej z innymi uczelniami, włączając e-learning w system kształcenia.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies