Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Who and what should we educate our students to be?An inquiry into the cultivation of multiculturalism in education

Tytuł:
Who and what should we educate our students to be?An inquiry into the cultivation of multiculturalism in education
Autorzy:
WEI, LIPING
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/628753.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Fundacja Pro Scientia Publica
Tematy:
American education, immigrants, assimilation, multiculturalism
Źródło:
Journal of Education Culture and Society; 2012, 3, 2; 74-77
2081-1640
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Unported
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A young Chinese immigrant’s aversion to his Chinese origin and his self-identifi cation as purely American gives much food for thought to the author: Whoand what American edu-cation has been aiming to educate its students to be and what is impeding multiculturalism from being cultivated in education. The article points out that American schools have long been serving to Americanize its immigrant population regardless of where they are originally from, ethnically, linguistically, culturally, and religiously, and in spite of the country’s long--standing and ever-growing diversity. Without challenging the structural inequality inherent in “assimilation”, true multiculturalism will not be realized in education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies