Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The role of Facebook in the process of acquiring information. Own research study

Tytuł:
The role of Facebook in the process of acquiring information. Own research study
Autorzy:
Popiołek, Malwina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/628497.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Fundacja Pro Scientia Publica
Tematy:
social network sites, Facebook, information society, social media
Źródło:
Journal of Education Culture and Society; 2015, 6, 1; 75-85
2081-1640
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 Unported
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper focuses on the social network sites (SNSs), especially on Facebook, and their role in people’s daily life. It focuses on people who are statistically not at risk of the digital exclusion (young and still educating). Here are presented conclusions of the author's own research focusing on the role of Facebook in daily life of a group of its users. Research was done as an experiment. The purpose of the study was to find out if students, who use Facebook, could stop to do it temporarily.  Facebook is here regarded as a main source of various kinds of information, both private and public. In this article the author tries to prove that Facebook is one of the primary channels of information flow.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies