Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Quality of attractions and the satisfactions, benefits and behavioural intentions of visitors: verification of a model

Tytuł:
Quality of attractions and the satisfactions, benefits and behavioural intentions of visitors: verification of a model
Autorzy:
Nowacki, Marek
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/627658.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
tourism attractions
quality
satisfaction
benefits
behavioural intentions
structural equation modelling
Źródło:
Turyzm; 2010, 20, 1; 25-32
0867-5856
2080-6922
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study is an attempt to verify a model of the relations between motivation, quality of attraction, benefits, satisfaction and the behavioural intentions of visitors to tourism attractions. The data for the analysis was collected from 582 visitors during the 10th Archaeological Festival at Biskupin. It was noted that the effect of the quality of the attraction on behavioural intentions leads to the benefits gained by the visitors. Benefits have a stronger total effect on behavioural intentions than visitor satisfaction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies