Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

‘Time’ in tourism: ‘individual time’ and ‘social time’

Tytuł:
‘Time’ in tourism: ‘individual time’ and ‘social time’
Autorzy:
Bonneau, Michel
Sobolewska, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/627622.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
individual time
social time
family time
Źródło:
Turyzm; 2009, 19, 1-2; 13-16
0867-5856
2080-6922
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author does a review of the research into tourist activity and concludes that the particular character of tourist behaviour is reflected best in the study of time budgets. He proposes Max Weber's ideal-type method to be used in the analysis. In the conclusions to the article the author presents typical examples of qualitative time (recreation, holidays, tourism).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies