Business tourism plays an important role in the tourism industry of Łódź. However, compared to other Polish cities relatively few MICE meetings are organised there. The purpose of this article is therefore to analyse the opportunities and limitations for MICE tourism development in Łódź compared to the city’s potential. The accommodation services, congress locations, accessibility by different means of transportation, and its image are the factors considered in the analysis. The results indicate the most important strategic actions that are recommended in order to improve the situation of business tourism in Łódź.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00