The subject of the article is how to design a curriculum of a course in Polish language; the author argues that the institution of school exists only and exclusively for a student and because of a student, for his or her overall development (physical, psychological, intellectual, ethical, social as well as cultural advancement)
so that he or she can become well prepared to live wisely and with dignity in the rapidly developing world. The overall development of the student is possible only when there is direct, both physical and psychological, contact with a
teacher. The type of person the student becomes depends greatly on the character and professional background of the teacher.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00