Public space in cities is widely seen as a developmental resource.It thus becomes a kind of urban product, and a lure for a range of groups of current and potential users. Cities compete for prestige and standing by creating new spaces or altering existing ones. The author attempts to assess the extent to which filling such a space with historical content is a significant contributing factor to the pursuit of such goals and the fulfilment of these tasks. The background for the analysis are projects submitted for the citizens’ participatory budget for the Polish capital, Warsaw.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00