Making women’s bodies accessible to men in the commercial context is related to specific ways of experiencing it. The purpose of the article is to discuss the category of a non-present, selectively present, and present body, which refers to ways in which female sex workers experience their bodies during commercial sex acts. There will also be conditions listed that correspond to the occurrence of each of these categories. The article is based on qualitative data (mainly unstructured interviews), which were analyzed in accordance with the procedures of grounded theory methodology.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00