Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jerzy Olędzki (red.), Media, reklama i public relations w Polsce, Warszawa 2005, ss. 268.

Tytuł:
Jerzy Olędzki (red.), Media, reklama i public relations w Polsce, Warszawa 2005, ss. 268.
Autorzy:
Gosiewska, Ewa
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/620169.pdf
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne; 2007, 1; 352-359
1731-7517
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
abstrakt

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies