Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

D. Doliński, Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańsk 2003

Tytuł:
D. Doliński, Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańsk 2003
Autorzy:
Bagieńska-Masiota, Aleksandra
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/619800.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Źródło:
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne; 2004, 1; 211-214
1731-7517
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies