The aim of the article was to analyse the challenges and opportunities of marketing in the multi-channel distribution. On the basis of the literature, the author tried to present the issue of building the multi-channel brand and specifis of customer relationship management in multi-channel environment. In addition, attention was drawn to the phenomenon of the gradual disappearance of the differences between the channels of distribution and communication channels.
Celem artykułu była analiza wyzwań i możliwości marketingowych w dystrybucji multikanałowej. Na podstawie analizy literatury została przedstawiona m.in. problematyka budowania marki multikanałowej. Omówiono także specyfię zarządzania relacjami z klientami w środowisku multikanałowym. Ponadto zwrócono uwagę na zjawisko stopniowego zanikania różnic między kanałami dystrybucji a kanałami komunikacji.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00