Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Od nauki pomocniczej do nauki podstawowej. O współczesności i przyszłości warsztatu historyków

Tytuł:
Od nauki pomocniczej do nauki podstawowej. O współczesności i przyszłości warsztatu historyków
Autorzy:
Paravicini, Werner
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/608029.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Polska Akademia Nauk. Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla PAN w Warszawie
Tematy:
auxiliary sciences of history
historical research workshop
nauki pomocnicze historii
warsztat historyczny
Źródło:
Roczniki Historyczne; 2018, 84
0324-8585
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł (publikowany wcześniej w językach francuskim i niemieckim) przynosi refleksję o kondycji historycznego warsztatu badawczego, jego roli w profesjonalnym przygotowaniu historyków i potrzebie uprawiania nauk pomocniczych. 

The paper (earlier published in French and German) brings a reflection on the condition of the historians’ research workshop, its role in the professional preparation of historians and the need for practicing auxiliary sciences of history.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies