The article presents results of studies conducted among female students of the special education at the Maria Curie Skłodowska University in Lublin. The research concerned the realisation of pedagogical practice valid for this specialization. The results were presented to headmasters and teachers (internship supervisors) during a meeting concerning increasing the quality of internship realised by the University. The aim was to develop common solutions and postulates which can effectively modify current activities in the field of the practical preparation of future special education teachers.
W artykule przedstawione zostały wyniki badań przeprowadzonych wśród studentek kierunku pedagogika specjalna na UMCS-ie w Lublinie. Badania dotyczyły realizacji praktyk pedagogicznych obowiązujących na tym kierunku. Ich wyniki zostały zaprezentowanedyrektorom i nauczycielom (opiekunom praktyk w placówkach) podczas spotkania, na którym omawiano kwestię związane podnoszeniem jakości praktyk przez UMCS. Miało to na celu wypracowanie wspólnych rozwiązań i postulatów, które pomogą w efektywny sposób zmodyfikować dotychczasowe działania w obszarze praktycznego przygotowania do zawodu nauczyciela-pedagoga specjalnego.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00