Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

An explorative study on media effects in vocabulary learning

Tytuł:
An explorative study on media effects in vocabulary learning
Autorzy:
Giessen, Hans
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/606044.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Tematy:
Computer-based learning
amygdala
hippocampus
vocabulary
Źródło:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature; 2019, 43, 4
0137-4699
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Der Band enthält die Abstracts ausschließlich in englischer Sprache.

This article deals with the best media or media adequate ways to memorize vocabulary. An empirical study is presented in which test persons had to memorize vocabulary in an unknown language in three different ways. Thus, three experimental groups were presented Hungarian vocabulary to be learnt. The first group learnt a vocabulary list from a sheet of paper, the second one from the computer monitor, but without any animation, and the third one from an animated flash file. In the present article, the results of this study are reported and discussed.

L'article contient uniquement les résumés en anglais.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies