Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fusing Masculinity with ICT in American Advertising

Tytuł:
Fusing Masculinity with ICT in American Advertising
Autorzy:
Księżniak, Emilia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/605940.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Tematy:
masculinity
advertising
Źródło:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature; 2010, 34; 156-169
0137-4699
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper examines representations of men in advertisements for ICT products and services appearing the American magazine “Wired” in 1999-2001. The research reveals reinforcement of stereotypical “masculinity” of ICT, which is achieved through associating advertised products and services with the notions appealing to males (power, sex and success). It demonstrates that, despite the gender-neutral character of ICT, the advertising practices serve to reproduce and uphold the hegemonic gender order by constructing the American male consumer as empowered by the use of marketed ICT products and/or services.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies