Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Utilité des théories cognitives des émotions dans la réflexion scientifique consacrée aux émotions des enseignants

Tytuł:
Utilité des théories cognitives des émotions dans la réflexion scientifique consacrée aux émotions des enseignants
Autorzy:
Pudo, Dorota
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/605482.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Tematy:
cognitive theory
teacher emotions
Źródło:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature; 2011, 35; 119-129
0137-4699
Język:
francuski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author examines the utility of cognitive theories of emotions for scientific reflexion dedicated to teachers´ emotion. Emotions are a phenomenon relatively rarely described and often treated as irrational or uncontrollable. Cognitive approches enhance the mental contents of the emotional experience, viewing it as a conscious and fully informative act. Such a vision allows to understand teachers´ emotions better, to analyse their deep contents and to perceive them as valuable sources of knowledge.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies