Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Violence as Spectacle: Happy Gothic in Ben Aaronovitch’s ”Rivers of London”

Tytuł:
Violence as Spectacle: Happy Gothic in Ben Aaronovitch’s ”Rivers of London”
Autorzy:
Kędzierska, Aleksandra
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/605421.pdf
Data publikacji:
2019
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Tematy:
Ben Aaronovitch, Punch and Judy, happy Gothic, postmillennial Gothic, theatricality of crime
Źródło:
Lublin Studies in Modern Languages and Literature; 2019, 43, 2
0137-4699
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Der Artikel enthält Zusammenfassungen nur in Englisch.

Discussing the specificity of the Gothic plot in Ben Aaronovitch’s Rivers of London, this study focuses on the theatricality of crime which, by blending violence and laughter, by transforming policemen into performers and criminals into artists, also highlights the fact that various methods of detecting and law enforcement have thespian roots.

L'article contient uniquement les résumés en anglais.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies