Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konceptualny projekt Witalija Komara i Aleksandra Melamida Wybór narodu

Tytuł:
Konceptualny projekt Witalija Komara i Aleksandra Melamida Wybór narodu
Autorzy:
Pietraś, Elżbieta
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/604869.pdf
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Rusycystyczne
Źródło:
Przegląd Rusycystyczny; 2008, 1
0137-298X
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
KONCEPTUALNY PROJEKT WITALIJA KOMARA I ALEKSANDRA MELAMIDAWYBÓR SPOŁECZEŃSTWA. NAJBARDZIEJ POŻĄDANY & NAJMNIEJ POŻĄDANY Streszczenie Wybór społeczeństwa. Najbardziej pożądany & Najmniej pożądany (obraz w malarstwie) autorstwa artystycznego duetu rosyjskich emigrantów Komara i Melamida to prowokacyjna próba interpretacji wyników profesjonalnych badań rynku na temat estetycznych preferencji i gustów społeczeństwa dotyczących malarstwa. Projekt zrealizowany został w wielu państwach na całym świecie, m.in.: Rosji, USA, Niemczech, Chinach, Kenii i wielu innych. Ideą projektu było wykazanie prawdziwych preferencji w sztuce ludzi na całym świecie i poka-zanie, jak wyglądałaby dyktowana badaniami marketingowymi „sztuka dla ludu”. Projekt obnaża irracjonalność bezkrytycznej wiary w liczby, które przecież nie mówią nam niczego o jednostkach i ich guście. CONCEPTUAL PROJECT THE PEOPLE’S CHOICE. MOST WANTED & MOST UNWANTED BY VITALY KOMAR AND ALEXANDR MELAMID Summary The People’s Choice. Most Wanted & Most Unwanted Paintings created by Russian emigrant artist’s team refl ects the artist’s interpretation of a professional market research survey about aesthetic preferences and taste in paintings. Project was realized in countries all over the world - Russia, USA, German, China, Kenya and many others. Their provocative project intends to discover what truly people choose in painting art and what a perfect “people’s art” is. Project uses newest marketing technologies. But on the other case show irrationality of this popular conviction - our implicit believe in numbers, which can say nothing about personalities and theirs choice. 

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies