This article centres on the beginnings of the art of cinematography as
viewed from a philosophical perspective. Every art form has its
beginnings, and cinema is no exeption. Nevertheless, some film
theorists, as Jean Louis Baundry, have challenged this view: cinema has
no genesis and no single discovery from which it sprung. The purpose
of this article is to analyse these arguments in the light of the theories
found in Greek philosophy.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00