Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zaangażowania pracowników w różnym wieku

Tytuł:
Zaangażowania pracowników w różnym wieku
The Involvement of Employees of Various Age
Autorzy:
Kołodziejczyk-Olczak, Izabela
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/599270.pdf
Data publikacji:
2014-04-15
Wydawca:
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Tematy:
zaangażowanie
zarządzanie międzygeneracyjne , zarządzanie w administracji publicznej
Involvement
intergenerational management public administration management
Źródło:
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi; 2014, 2014 2(97) "Zarządzanie poprzez zaangażowanie"; 84-96
1641-0874
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zaangażowanie jest ważkim obszarem zarządzania. Istnieją sposoby na zwiększenie stopnia zaangażowania pracowników – ich rozpoznanie było punktem wyjścia badań prowadzonych przez Katedrę Pracy i Polityki Społecznej Uniwersytetu Łódzkiego. Następnie obszary newralgiczne związane z: przepływem informacji, komunikacją interpersonalną, awansowaniem i wynagradzaniem pracowników, przeanalizowano w jednym z urzędów w kontekście zarządzania międzygeneracyjnego. W tej drugiej fazie badania powstały wnioski i rekomendacje usprawniających praktyk. Znaczna ich część miała charakter „miękki”, niemal nie generujący dodatkowych kosztów.

Involvement is a very important field of management. There are ways to increase the involvement of employees. Their identification was the starting point for the research conducted by the Department of Labor and Social Policy of the University of Łódź. Subsequently, critical areas related to information flow, interpersonal communication, promotion, and employee remuneration were analyzed as they exist at a government office in the context of intergenerational management. Conclusions and recommendations aimed at improving practices were developed in the second phase of the study. A large portion of these were “soft” in character, generating almost no additional costs.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies